Lindgrens Trafikskola - Ett bra komplement - Kombinera din privata övning med oss

Av de två trafikskolor som finns i Skara ger vi på Lindgrens Trafikskola dig hög kvalité.

Du har förmodligen redan har fått rekommendationer av vänner och/eller föräldrar och det att du besöker även här tyder på att du bryr dig om ditt val. Valet av Lindgrens Trafikskola kommer inte att vara bortkastat, tvärt om, du kommer att sättas i centrum och få en utomordentlig utbildning.

För mötet med Lindgrens Trafikskola behöver du inte förbereda dig, vi kommer att hjälpa dig vidare. För att börja övningsköra skall körkortstillståndet från Transportstyrelsen ha kommit och som du tar med dig till trafikskolan.

Kombinera

Kombinera