Inskriven ger mer

Priser är inklusive moms och gäller tills vidare.

Trafikskolan med focus på kvalitén

Trafikskolan Conny Lindgren tar en inskrivningsavgift.

Avgiften är 1300:- (Tryckt bok), 1500:- (Digital bok). Då ingår teorilektioner i fem delar (som du elev får gå på flera gånger utan extra avgift i mån av plats), teoritester (obegränsat).

Priset kan ibland vara avgörande, glöm dock inte av kvalitén.

Trafikskolor har olika priser och olika längd på lektionerna och det är många gånger värt att ständigt jämföra. Självklart är det helheten som skall avgöra samt vad du vill.

Trafikskolan Conny Lindgren erbjuder hög kvalité till ett bra pris.

Priser som du inte kan förhandla om är de priser som Transportstyrelsen och Trafikverket har.

Dessutom tillkommer priset för Risk 1 och Risk 2 som alla måste göra.

Priser är inklusive moms och gäller tills vidare.

Trafikskolan med focus på kvalitén

Trafikskolan Conny Lindgren tar en inskrivningsavgift.

Priset kan ibland vara avgörande, glöm dock inte av kvalitén.

Trafikskolan Conny Lindgren erbjuder hög kvalité till ett bra pris.

Dessutom tillkommer priset för Risk 1 och Risk 2 som alla måste göra.